9 Mayıs 2009 Cumartesi

Ufuk Uras'ın, Melih Aşık'ın 08.05.2009 Tarihli Yazısını Tekzibi

‘‘Sayın Melih Aşık,

Benimle ilgili 8 Mayıs 2009 tarihli gazetenizde yazdıklarınız gerçekleri yansıtmıyor. Bu tür haberleri hazırlarken, Meclis büromuza bir zahmet sorsanız iyi olurdu.

1. 2 Mayıs tarihli gazetelere, örneğin, Hürriyet, Akşam, Posta, Cumhuriyet, Referans gibi, bakacak olursanız, DİSK, KESK, TMMOB, TTB Başkanlarıyla, kolkola Pangaltı’dan 1 Mayıs Taksim Alanı’na yürürken çekilen fotoğraflarımızı ve yazılmış haberleri görürdünüz.

2. Alandaki canlı yayın araçlarından Kanal 24, Sky Türk, NTV vd. görüş alırken, bir dahaki yıl Konfederasyonlarımızla birlikte 1 Mayıs’ı kutlamanın önemine vurgu yaptım. Sendikalarımız arasındaki rekabeti değil, birlikte davranmanın önemine işaret ettim, çünkü bir dizi direniş, eylem ve grev hareketinde, TÜRK-İŞ’e bağlı sendikalarımızın önemli bir işlevi olduğunu biliyorum.

3. Sabah erken saatlerde, Pangaltı’daki buluşma noktasına gitmek için Taksim Alanı’na çıktığımda, gazeteci arkadaşlarla sohbet ederken, TÜRK-İŞ heyetinin alana geldiğini görünce, onların da 1 Mayıs’ını kutladım ve oradan Pangaltı’ya, DİSK, KESK heyetinin yanına geçtim. 6 yerde gaz bombası yiyerek, o mutlu sona, 1 Mayıs Alanı’na varma bahtiyarlığına ulaştık. İsterdik ki, bütün yurttaşlarımız coplanmadan, gaz yemeden bu mutluluğu bizimle paylaşsınlar. Alanda, emekçilerle, sosyalistlerle, devrimcilerle, aydınlarımızla paylaştığımız mutluluğu, hiçbir gerçek dışı haber karartamaz.

4. İşin esası ile ilgili değil, ama yazıdaki özensizliği gösterdiği için, bilmenizi isterim ki, şu anda ÖDP’de geçici bir genel başkan vekili de bulunmamaktadır. ÖDP’nin seçilmiş bir başkanı vardır.

Peki, bu kısacık yazıda, bu kadar yanlış bilginin, teyit edilmeden verilmesi doğru mu? İşi gücü tezvirat yapmak olan kesimlerle ilgilenmiyorum, ama Milliyet gazetesinin önemi ve değeri ortadadır. Okuyucuyu doğru bilgilendirme takdirini size bırakıyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Unutmayın ki, önyargı yargıların en kötüsüdür.

Saygılarımla."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder